Mgr. Hana Cvanová
Master's thesis
Styly učení romských žáků
Learning Styles of Roma Pupils
Abstract:
Tato práce se zabývá styly učení romských žáků druhého stupně základní školy, porovnává je se styly učení neromských žáků a zkoumá jejich vliv na školní prospěch. Pomocí dotazníku LSI autorů Dunnové, Dunna a Price byly nalezeny rozdíly v učebních stylech romských a neromských žáků, dále mezipohlavní rozdíly a souvislost prospěchu a stylu učení. Diskutovány jsou možné příčiny a důsledky těchto zjištění …moreAbstract:
The learning styles of elementary aged Roma pupils were investigated, they were compared with learning styles of non-Roma pupils and further their relation to academic achievement was examined. The Learning Style Inventory (LSI) (Dunn, Dunn & Price) was used. Differences in learning style were found between Roma and non-Roma pupils, also sex differences and connection between learning style and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vz5u1/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2006
- Supervisor: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Selected Barriers in Intercultural Business Communication
Alžběta Omelková -
Mentalita dětí z vietnamského etnika na 1. stupni ZŠ z hlediska interkulturní psychologie
Jana BARTOŠOVÁ -
Metodiky práce a způsoby komunikace v organizacích zaměřených na interkulturní práci s vietnamskou komunitou
Phuong Dung Nguyenová -
Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka
Kristýna Mašková -
Styly učení a školní úspěšnost žáků deváté třídy a nižšího stupně gymnázia v anglickém jazyce
Petra Pokorová -
Vztah mezi osobnostními faktory středoškolských studentů a jejich učebními styly
Lucie Chlumská -
Styly učení a školní úspěšnost u žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Pavla Burešová -
Školní prospěch romských dětí navštěvující program doučování v SaSM - DDM ČB a jejich povědomí o rizikovém chování
Jana RŮŽIČKOVÁ