Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky – David VONDRYSKA
David VONDRYSKA
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky
Marketing Communication of a Chosen Retail Unit
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním cílem je analyzovat využití nástrojů marketingové komunikace a sestavení návrhů a doporučení v oblasti komunikačního mixu pro maloobchodní jednotku Kaufland. Praktická část zahrnuje dotazníkové šetření, které identifikuje silné a slabé stránky marketingové komunikace.Abstract:
The bachelor thesis is focused on marketing communication in selected retail unit. The main goal is to analyze the use of marketing communication tools and a compilation of proposals and recommendations in the field of communication mix for the retail unit Kaufland. The practical part includes the questionnaire survey that identifies the strengths and the weaknesses of marketing communication.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VONDRYSKA, David. \textit{Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/e4nkbc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VONDRYSKA, David. Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights