Marketingová komunikace a její využití ve vybrané společnosti – Bc. Jana Bláhová
Bc. Jana Bláhová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace a její využití ve vybrané společnosti
Marketing communication and its use in a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma Marketingová komunikace a její využití ve vybrané společnosti. Jako společnost, na kterou bude toto téma aplikováno, je vybrána Česká pošta, státní podnik, a potřebné informace jsou získávány především z pobočky v Českých Budějovicích. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, z části teoreticko-metodologické a aplikační. Teoreticko-metodologická část je zaměřena …víceAbstract:
Scope of my bachelor thesis is Marketing’s communication and its use in selected company. Selected company, on this topic will be applied, is Česká pošta, s. p. All the important information was gathered predominantly from branch located in České Budějovice. Bachelor thesis consists of two sections: Theoretical-methodological and practical. The theoretical section is aimed at understanding of elemental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ayj4j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Přímý marketing jako moderní a efektivní nástroj externího prodejce dílů a servisu
Oldřich Sadílek -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková