Bc. Dagmar Barvířová

Master's thesis

Projekt poprodejní péče o zákazníky ve vybrané společnosti

Project of After-Sales Customer Care in the Selected Company
Abstract:
Zaměření této diplomové práce je na poprodejní péči o zákazníky ve společnosti ROOMSTOCK market, která působí v oblasti prodeje limitovaných tenisek, oblečení a doplňků. Cílem teoretické části bylo zpracovat podklady, které pojednávají o poprodejní péči o zákazníka a stanovit tak východiska pro následné zpracování praktické části. Hlavním cílem praktické části bylo zanalyzovat současný stav poprodejní …more
Abstract:
The focus of this thesis is on after-sales care for customers in the company ROOMSTOCK market, which operates in the field of sales of limited sneakers, clothing and accessories. The aim of the theoretical part was to process materials that deal with after-sales customer care and thus determine the basis for the subsequent processing of the practical part. The main goal of the practical part was to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Barvířová, Dagmar. Projekt poprodejní péče o zákazníky ve vybrané společnosti. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management