Bc. Daniel Rosa

Diplomová práce

Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie

Loyalty program as a key part of a marketing strategy
Anotace:
Hlavním tématem této diplomové práce je věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie. Jedná se o aktuální téma, neboť právě díky vhodnému věrnostnímu programu a vhodně aplikované marketingové strategii může dojít k zaujetí a oslovení jedné z hlavních složek marketingu, případně samotné obchodní transakce – zákazníka. Cílem diplomové práce bude doporučit a navrhnout vybranému podniku …více
Abstract:
The main topic of this thesis is the loyalty program as a key part of the marketing strategy. This is a current topic, thanks to a suitable loyalty program and a properly applied marketing strategy, that one of the main parts of marketing, the customer or the business transaction itself can be attracted and addressed. The aim of the diploma thesis will be to recommend and propose to the selected company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní