Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie – Bc. Daniel Rosa
Bc. Daniel Rosa
Diplomová práce
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Loyalty program as a key part of a marketing strategy
Anotace:
Hlavním tématem této diplomové práce je věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie. Jedná se o aktuální téma, neboť právě díky vhodnému věrnostnímu programu a vhodně aplikované marketingové strategii může dojít k zaujetí a oslovení jedné z hlavních složek marketingu, případně samotné obchodní transakce – zákazníka. Cílem diplomové práce bude doporučit a navrhnout vybranému podniku …víceAbstract:
The main topic of this thesis is the loyalty program as a key part of the marketing strategy. This is a current topic, thanks to a suitable loyalty program and a properly applied marketing strategy, that one of the main parts of marketing, the customer or the business transaction itself can be attracted and addressed. The aim of the diploma thesis will be to recommend and propose to the selected company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pziat/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Border Regions and the EU: The Role of INTERREG on the Cross-Border Integration Process in the Greater Region and in the Central European Region (Centrope) – A Comparison.
Nikolas Westenhoff -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Rozhodovací proces studentů při výběru vysoké školy
Simona Luteránová