Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti – Bc. Klára Třmínková
Bc. Klára Třmínková
Master's thesis
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Employer Branding in the selected company
Abstract:
Diplomová práce přináší komplexní zpracování návrhu budování značky zaměstnavatele. Návrh představuje pro společnost přehled jednotlivých kroků, dle kterých by měla postupovat tak, aby efektivně budovala svou značku a účinně tím začala řešit problémy, se kterými se v personální oblasti potýká. Diplomová práce se zabývá novodobým trendem v oblasti budování značky, a to z pohledu společnosti jako zaměstnavatele …moreAbstract:
This master thesis brings a complete employer branding project's draft. The draft represents an overview of all steps that company should take for effective building of employer brand and also for solving of mentioned problems. The master thesis is focused on contemporary brand building trend from the perspective of employer. It is a concept defined by company BrandBakers as a composition of thought …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Maršíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Třmínková, Klára. Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti. Liberec, 2018. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise in the International Environment
Theses on a related topic
-
Vytváření hodnotové nabídky pro klienty hostelu
Maria Samatova -
Koncept hodnotové nabídky produktu a komunikační strategie pro pronikání na český trh – STERLINK (plazmový sterilizátor)
Jolana Hořejší -
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Jana Petříková -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Václav HLAVÁČ -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
Vliv zaměstnanců na budování značky zaměstnavatele
Lukáš Votruba -
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights