Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti – Bc. Klára Třmínková
Bc. Klára Třmínková
Diplomová práce
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Employer Branding in the selected company
Anotace:
Diplomová práce přináší komplexní zpracování návrhu budování značky zaměstnavatele. Návrh představuje pro společnost přehled jednotlivých kroků, dle kterých by měla postupovat tak, aby efektivně budovala svou značku a účinně tím začala řešit problémy, se kterými se v personální oblasti potýká. Diplomová práce se zabývá novodobým trendem v oblasti budování značky, a to z pohledu společnosti jako zaměstnavatele …víceAbstract:
This master thesis brings a complete employer branding project's draft. The draft represents an overview of all steps that company should take for effective building of employer brand and also for solving of mentioned problems. The master thesis is focused on contemporary brand building trend from the perspective of employer. It is a concept defined by company BrandBakers as a composition of thought …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Maršíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Třmínková, Klára. Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti. Liberec, 2018. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Podnik v mezinárodním prostředí
Práce na příbuzné téma
-
Vytváření hodnotové nabídky pro klienty hostelu
Maria Samatova -
Koncept hodnotové nabídky produktu a komunikační strategie pro pronikání na český trh – STERLINK (plazmový sterilizátor)
Jolana Hořejší -
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Jana Petříková -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Václav HLAVÁČ -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
Vliv zaměstnanců na budování značky zaměstnavatele
Lukáš Votruba -
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová
Název
Vložil
Vloženo
Práva