Ing. Monika Švarcová

Bachelor's thesis

Etika v marketingové komunikaci

Ethics in Marketing Communications
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku etiky v reklamních sděleních. V teoreticko-metodologické části jsou charakterizovány termíny jako etika, marketingová komunikace a reklama, regulace a samoregulace reklamy. Je určena pozice reklamy v marketingové komunikaci. Aplikační část bakalářské práce se zabývá analýzou reklam společnosti Stock Plzeň-Božkov. Cílem bakalářské práce je zjistit, co je …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of ethics in advertising. In the theoretical and methodological part, terms like ethics, marketing communication and advertising, regulation and self-regulation of advertising are characterized. The position of marketing advertising is determined, too. The application part of the thesis deals with the analysis of advertisements of the Stock Plzeň-Božkov company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní