Marketingový výzkum: význam centra města v nákupních preferencích obyvatel Znojma a okolí – Ing. Tomas Kral
Ing. Tomas Kral
Bakalářská práce
Marketingový výzkum: význam centra města v nákupních preferencích obyvatel Znojma a okolí
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Marketingový výzkum: Význam centra města v nákupních preferencích obyvatel Znojma a okolí“ se zabývá v teoretické části vysvětlením marketingu, marketingového výzkumu, maloobchodu a chování spotřebitele, praktická část se věnuje centru města a samotnému výzkumu, kdy cílem bylo zjistit, jaký význam má centrum města Znojma z hlediska nákupních preferencí. Výzkum proběhl dotazníkovým …víceAbstract:
The present bachelor thesis is called "Marketing Research: The Significance of the Town Centre in the Shopping Preferences of Inhabitants of Znojmo and Its Surroundings." Its theoretical part deals with the explanation of marketing, marketing research, retail and consumer behaviour. The practical part is devoted to the town centre and the research itself whose objective was to determine the importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
http://theses.cz/id/e5jfov/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAL, Tomas. \textit{Marketingový výzkum: význam centra města v nákupních preferencích obyvatel Znojma a okolí}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/e5jfov/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum vybraného produktu
Sabrina Pilátová -
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Jitka Hronová -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
Otakar Rákosník -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová -
Marketingový výzkum sociální služby Vnučka do domu
Dalibor Jiříček -
Skupinová identita a spotřební kultura
Maria Pustoshilova -
Spotřební chování na trhu s kávou
Bára Novotná
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kral, T.
30. 4. 2012