Review of Research into Explicit and Implicit Learning of English – Veronika Judytková
Veronika Judytková
Bachelor's thesis
Review of Research into Explicit and Implicit Learning of English
Review of research into explicit and implicit learning of English
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vědomé a nevědomé učení cizích jazyků v rámci osvojování druhého cizího jazyka. Teoretická část se zaměřuje na definování osvojování druhého cizího jazyka, představuje teorie osvojování druhého cizího jazyka a popisuje vědomé a nevědomé učení a znalosti. Cílem praktické práce je pomocí přehledové studie odpovědět na předem stanovené výzkumné otázky o nevědomém učení …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on explicit and implicit learning of languages in the context of second language acquisition. The theoretical part deals with defining second language acquisition, presenting second language acquisition perspectives and describing explicit and implicit learning and knowledge. The practical part aims to structure a traditional review to answer established research questions …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Judytková, Veronika. Review of Research into Explicit and Implicit Learning of English. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / odbor:
English Language / English for Education
Práce na příbuzné téma
-
Osvojování druhého jazyka. Teorie osvojovaní druhého jazyka – porovnání z hlediska jazykového transferu z rodného jazyka.
Magda Pecnová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Role mateřského jazyka při osvojování druhého a třetího jazyka
Nikol Fialová -
Vliv vícejazyčného prostředí na osvojování češtiny jako druhého jazyka u dětí
Kateřina Müllerová -
Nabývání druhého jazyka: pokrok a chyby na různých úrovních znalostí anglického jazyka
Jarmila ZATÍRANDOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová