Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha – Ing. Ivana Lorencová
Ing. Ivana Lorencová
Diplomová práce
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Marketing Communication of Hard Rock Cafe Praha
Abstract:
This Diplomma thesis deals with the problem of marketing communication at Hard Rock Cafe Prague. The main goal is evaluation of current marketing activities and analysis of mystery shopping method in the company. This thesis is focused on teoretical knowledge from marketing which are later used in analysis of marketing communication of Hard Rock Cafe Prague. There are recommendations proposed based …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa venuje problematike marketingovej komunikácie spoločnosti Hard Rock Cafe Praha. Hlavným cieľom je zhodnotenie jednotlivých marketingových aktivít firmy a zároveň analýza marketingovej metódy výskumu mystery shopping v spoločnosti. Práca sa venuje teoretickým poznatkom z oblasti marketingovej komunikácie, ktoré sú následne aplikované na analýze marketingovej komunikácie Hard …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jvbzg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie
Jana Štefkeová -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Integrovaná marketingová komunikácia podniku
Judita Jagušáková -
Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.
Andrea Jankovcová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman