Marketingová komunikace vybraného autobusového dopravce v České Republice – Bc. Tomáš Pirkl
Bc. Tomáš Pirkl
Master's thesis
Marketingová komunikace vybraného autobusového dopravce v České Republice
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vybraného autobusového dopravce v České republice. Zabývá se teoretickým vymezením marketingové komunikace a analýzou současné marketingové komunikace vybraného autobusového dopravce. Práce se zabývá možným zlepšením současné marketingové komunikace a jeho zhodnocením.Abstract:
The thesis focuses on marketing communication of selected bus carrier in the Czech Republic. It deals with theoretical definition of marketing communication and analysis of current marketing communication of selected bus carrier. Thesis deals with possible improvement of current marketing communication and its evaluation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PIRKL, Tomáš. \textit{Marketingová komunikace vybraného autobusového dopravce v České Republice}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2021. Available from: https://theses.cz/id/e65c5h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pirkl, Tomáš. Marketingová komunikace vybraného autobusového dopravce v České Republice. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová