Bc. Tomáš Pirkl

Master's thesis

Marketingová komunikace vybraného autobusového dopravce v České Republice

Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vybraného autobusového dopravce v České republice. Zabývá se teoretickým vymezením marketingové komunikace a analýzou současné marketingové komunikace vybraného autobusového dopravce. Práce se zabývá možným zlepšením současné marketingové komunikace a jeho zhodnocením.
Abstract:
The thesis focuses on marketing communication of selected bus carrier in the Czech Republic. It deals with theoretical definition of marketing communication and analysis of current marketing communication of selected bus carrier. Thesis deals with possible improvement of current marketing communication and its evaluation.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pirkl, Tomáš. Marketingová komunikace vybraného autobusového dopravce v České Republice. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera