Marketingová komunikace vybraného autobusového dopravce v České Republice – Bc. Tomáš Pirkl
Bc. Tomáš Pirkl
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybraného autobusového dopravce v České Republice
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vybraného autobusového dopravce v České republice. Zabývá se teoretickým vymezením marketingové komunikace a analýzou současné marketingové komunikace vybraného autobusového dopravce. Práce se zabývá možným zlepšením současné marketingové komunikace a jeho zhodnocením.Abstract:
The thesis focuses on marketing communication of selected bus carrier in the Czech Republic. It deals with theoretical definition of marketing communication and analysis of current marketing communication of selected bus carrier. Thesis deals with possible improvement of current marketing communication and its evaluation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pirkl, Tomáš. Marketingová komunikace vybraného autobusového dopravce v České Republice. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová