Bc. Daniela Nová

Bachelor's thesis

Event jako aktivizační nástroj marketingové komunikace

Event as an Activating Tool in Marketing Communications
Abstract:
Práce pojednává o event marketingu jako nástroji k aktivování zákaznických vztahů. Teoretická část definuje pojem event marketing a identifikuje komunikační kanály používané event marketingem, současně s popisem měření návratnosti investic do eventu. Praktická část práce obsahuje analýzu komunikačních aktivit jednoho z hlavních výrobců produktů pro letecký průmysl a zhodnocení úspěšnosti jeho eventů …more
Abstract:
The thesis describes Event Marketing as an activating tool of customer relations. Theoretical part defines Event Marketing and communication tools used by Event Marketing, together with description of metodology used to measure return on investment. The practical part analysis comunication activities of a major avionics producer and evaluates sucess of the company events.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2014
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní