Úskalí výchovy mentálně retardovaného dítěte v rodině – Markéta Čápová
Markéta Čápová
Bakalářská práce
Úskalí výchovy mentálně retardovaného dítěte v rodině
The difficulties of education of a mentally disturbed child in family
Anotace:
V mé bakalářské práci budu formou kvalitativního výzkumu sledovat metody rodičovské výchovy, objevení úskalí dané výchovy a nalezení možností jejího zefektivnění. Teoretická část je zaměřena na problém mentální retardace a dětské mozkové obrny, kde je popsána etiologie a příčiny těchto postižení. Dále jsem se věnovala pojmům jako výchova, hodnotová orientace, vzdělávání dětí s mentální retardací a …víceAbstract:
The aim of my Bachelor´s work, which will inform through qualitative research, is to observe the methods that parents use to educate their mentally challenged children, the difficulties they face and ways to improve the situation. The theory part is devoted to the problems of mental retardation and cerebral palsy. The etiology and causes of these disabilities are described.. Then terms such as education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Zveřejnit od: 28. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čápová, Markéta. Úskalí výchovy mentálně retardovaného dítěte v rodině. Brno, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poselství výšivky v současném umění a ve výchově uměním (aspekty výšivky a její kulturní a společenský přesah)
Daniela Mikulášková -
Pojetí lásky a rodičovských vztahů u dětí a mládeže v pěstounské péči a ústavní výchově
Olga Studená -
Dramatická výchova a její postavení v systému vzdělávání - Antické Řecko a Řím - návrh metodického listu pro základní a gymnaziální vzdělávání
Markéta Capizzi -
Formy odměňování a trestání a způsob výchovy dítěte v českých a vietnamských rodinách v ČR
Tereza Netolická -
Současný stav využití dramatické výchovy a jejích metod a technik na druhém stupni základních škol a v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií v Ústí nad Labem
Taťána Mádlová -
Dopravní výchova a její úloha při výchově dětí a mládeže
Jiří Čtvrtečka -
Tandemová výuka a její využití v hodinách matematiky a výtvarné výchovy
Barbora Mičkalová -
Taneční a pohybová výchova a její využití v předškolním vzdělávání
Denisa Konečná