Miroslav Klapka

Bakalářská práce

Podpora prodeje doutníků v gastronomických zařízeních

Sales support of cigars in the catering facilities
Anotace:
Práce zpracovává problematiku podpory prodeje doutníků v gastronomických zařízeních. V teoretické části se zaobírá marketingem jako takovým a teoretickými fakty podpory prodeje. V analytické části následně analyzuje kvalitu nabízených produktů a doplňkových služeb a to jak na základě vlastního průzkumu, tak zejména komunikací přímo se zákazníky prostřednictvím strukturovaného dotazníku. Díky dotazníku …více
Abstract:
This thesis elaborates on the issue of promoting the sale of cigars in catering establishments. The theoretical part discusses the principles of marketing as such and also theoretical facts of the sale promotion. The analytical section then analyzes the quality of its products and complimentary services both on the basis of my own research as well as on the direct communication with customers through …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Burešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví