Podpora prodeje doutníků v gastronomických zařízeních – Miroslav Klapka
Miroslav Klapka
Bachelor's thesis
Podpora prodeje doutníků v gastronomických zařízeních
Sales support of cigars in the catering facilities
Abstract:
Práce zpracovává problematiku podpory prodeje doutníků v gastronomických zařízeních. V teoretické části se zaobírá marketingem jako takovým a teoretickými fakty podpory prodeje. V analytické části následně analyzuje kvalitu nabízených produktů a doplňkových služeb a to jak na základě vlastního průzkumu, tak zejména komunikací přímo se zákazníky prostřednictvím strukturovaného dotazníku. Díky dotazníku …moreAbstract:
This thesis elaborates on the issue of promoting the sale of cigars in catering establishments. The theoretical part discusses the principles of marketing as such and also theoretical facts of the sale promotion. The analytical section then analyzes the quality of its products and complimentary services both on the basis of my own research as well as on the direct communication with customers through …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12147/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavla Burešová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Kateřina Hamáková -
Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka
Petr Přikryl -
Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka
Irina Protasevičová -
Analýza profilu typického zákazníka firmy
Lucie Nováková -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marcela Vopařilová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Lucie Flachsová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová