Podpora prodeje doutníků v gastronomických zařízeních – Miroslav Klapka
Miroslav Klapka
Bachelor's thesis
Podpora prodeje doutníků v gastronomických zařízeních
Sales support of cigars in the catering facilities
Anotácia:
Práce zpracovává problematiku podpory prodeje doutníků v gastronomických zařízeních. V teoretické části se zaobírá marketingem jako takovým a teoretickými fakty podpory prodeje. V analytické části následně analyzuje kvalitu nabízených produktů a doplňkových služeb a to jak na základě vlastního průzkumu, tak zejména komunikací přímo se zákazníky prostřednictvím strukturovaného dotazníku. Díky dotazníku …viacAbstract:
This thesis elaborates on the issue of promoting the sale of cigars in catering establishments. The theoretical part discusses the principles of marketing as such and also theoretical facts of the sale promotion. The analytical section then analyzes the quality of its products and complimentary services both on the basis of my own research as well as on the direct communication with customers through …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12147/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Burešová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLAPKA, Miroslav. \textit{Podpora prodeje doutníků v gastronomických zařízeních}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/e72uvj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Kateřina Hamáková -
Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka
Petr Přikryl -
Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka
Irina Protasevičová -
Analýza profilu typického zákazníka firmy
Lucie Nováková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Lucie Flachsová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov