Klaudia Figlárová

Master's thesis

Udržateľnosť ako nová zákaznícka hodnota na kozmetickom trhu

Udržateľnosť ako nová zákaznícka hodnota na kozmetickom trhu
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na význam udržitelnosti v chování spotřebitelů při nákupu kosmetických produktů. Cílem práce je na základě zjištění zhodnotit význam udržitelnosti jako faktoru v nákupním chování spotřebitelů při nákupu kosmetických produktů a navrhnout doporučení pro společnosti. Metody výzkumu zahrnují komplexní analýzu udržitelných iniciativ a přístupů známých kosmetických značek, jako …more
Abstract:
The master thesis focuses on the importance of sustainability in consumer behavior when purchasing cosmetic products. The aim of the thesis is to evaluate the importance of sustainability as a factor in consumer behavior in cosmetics purchasing and, based on the findings, propose recommendations for companies. The research methods include a comprehensive analysis of sustainable initiatives and approaches …more
Abstract:
Diplomová práca je zameraná na význam udržateľnosti v spotrebiteľskom správaní pri nákupe kozmetických produktov. Cieľom práce je na základe zistení zhodnotiť význam udržateľnosti ako faktoru nákupu v rámci spotrebiteľského správania pri nákupe kozmetiky a navrhnúť odporúčania pre spoločnosti. Metódy výskumu zahŕňajú komplexnú analýzu udržateľných iniciatív a prístupov známych kozmetických značiek …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2024
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93798