Klaudia Figlárová

Diplomová práce

Udržateľnosť ako nová zákaznícka hodnota na kozmetickom trhu

Udržateľnosť ako nová zákaznícka hodnota na kozmetickom trhu
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na význam udržitelnosti v chování spotřebitelů při nákupu kosmetických produktů. Cílem práce je na základě zjištění zhodnotit význam udržitelnosti jako faktoru v nákupním chování spotřebitelů při nákupu kosmetických produktů a navrhnout doporučení pro společnosti. Metody výzkumu zahrnují komplexní analýzu udržitelných iniciativ a přístupů známých kosmetických značek, jako …více
Abstract:
The master thesis focuses on the importance of sustainability in consumer behavior when purchasing cosmetic products. The aim of the thesis is to evaluate the importance of sustainability as a factor in consumer behavior in cosmetics purchasing and, based on the findings, propose recommendations for companies. The research methods include a comprehensive analysis of sustainable initiatives and approaches …více
Abstract:
Diplomová práca je zameraná na význam udržateľnosti v spotrebiteľskom správaní pri nákupe kozmetických produktov. Cieľom práce je na základe zistení zhodnotiť význam udržateľnosti ako faktoru nákupu v rámci spotrebiteľského správania pri nákupe kozmetiky a navrhnúť odporúčania pre spoločnosti. Metódy výskumu zahŕňajú komplexnú analýzu udržateľných iniciatív a prístupov známych kozmetických značiek …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93798