Udržateľnosť ako nová zákaznícka hodnota na kozmetickom trhu – Klaudia Figlárová
Klaudia Figlárová
Master's thesis
Udržateľnosť ako nová zákaznícka hodnota na kozmetickom trhu
Udržateľnosť ako nová zákaznícka hodnota na kozmetickom trhu
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na význam udržitelnosti v chování spotřebitelů při nákupu kosmetických produktů. Cílem práce je na základě zjištění zhodnotit význam udržitelnosti jako faktoru v nákupním chování spotřebitelů při nákupu kosmetických produktů a navrhnout doporučení pro společnosti. Metody výzkumu zahrnují komplexní analýzu udržitelných iniciativ a přístupů známých kosmetických značek, jako …moreAbstract:
The master thesis focuses on the importance of sustainability in consumer behavior when purchasing cosmetic products. The aim of the thesis is to evaluate the importance of sustainability as a factor in consumer behavior in cosmetics purchasing and, based on the findings, propose recommendations for companies. The research methods include a comprehensive analysis of sustainable initiatives and approaches …moreAbstract:
Diplomová práca je zameraná na význam udržateľnosti v spotrebiteľskom správaní pri nákupe kozmetických produktov. Cieľom práce je na základe zistení zhodnotiť význam udržateľnosti ako faktoru nákupu v rámci spotrebiteľského správania pri nákupe kozmetiky a navrhnúť odporúčania pre spoločnosti. Metódy výskumu zahŕňajú komplexnú analýzu udržateľných iniciatív a prístupov známych kozmetických značiek …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93798
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2024
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93798
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Marketing Strategy of Cosmetics Industry in China
Shu Chen -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
DOPADY HOSPODÁŘSKÉ KRIZE NA SKLÁŘSKÝ PRUMYSL V ČESKÉ REPUBLICE
Tomáš Strouhal -
Průmysl 4.0 v automobilovém průmyslu
Stanislav Pažďora -
Zpracovatelský průmysl v Třešti od začátku 2. světové války do 90. let 20. století a jeho komparace s vývojem zpracovatelského průmyslu v Humpolci a Velkém Meziříčí
Petra Gutwaldová -
Hodnocení dopadů ekonomické krize na průmysl středoevropského prostoru (s důrazem na český průmysl)
Ondřej Šerý