Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu – Bc. Michaela Janová
Bc. Michaela Janová
Bakalářská práce
Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu
.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provedení komplexní analýzy současného stavu dané webové aplikace a návrh její optimalizace. Předmětem analýzy jsou webové stránky malé firmy zabývající se prodejem spotřebního tiskového materiálu a servisem kancelářské a telekomunikační techniky. Zaměření práce je především marketingového charakteru, proto důležitou část tvoří analýza marketingového mixu. Konkrétně byl …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to perform a complex analysis of the current state of the particular web application and its optimization proposal. The subject of the analysis is a website of small company dealing with sale of consumer printing goods and the service of office and telecommunication equipment. The focus of the work is primarily of marketing character, therefore a considerable part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/nokgw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Lenka Hrušková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANOVÁ, Michaela. \textit{Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/e7lbk0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Green marketing
Martin Trojan -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka