Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu – Bc. Michaela Janová
Bc. Michaela Janová
Bachelor's thesis
Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu
.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je provedení komplexní analýzy současného stavu dané webové aplikace a návrh její optimalizace. Předmětem analýzy jsou webové stránky malé firmy zabývající se prodejem spotřebního tiskového materiálu a servisem kancelářské a telekomunikační techniky. Zaměření práce je především marketingového charakteru, proto důležitou část tvoří analýza marketingového mixu. Konkrétně byl …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to perform a complex analysis of the current state of the particular web application and its optimization proposal. The subject of the analysis is a website of small company dealing with sale of consumer printing goods and the service of office and telecommunication equipment. The focus of the work is primarily of marketing character, therefore a considerable part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/nokgw/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2017
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Lenka Hrušková, Ph.D.
- Reader: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANOVÁ, Michaela. \textit{Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2017. Available from: https://theses.cz/id/e7lbk0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Green marketing
Martin Trojan -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka