Ondřej Vrtěl
Bachelor's thesis
Blog jako nástroj self-promotion v sektoru B2B
The Blog Considered as Self-promotion Tool in B2B
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o významu blogů jako nástrojů self-promotion firem v sektoru B2B. Firemní blog dnes patří mezi hlavní nástroje a zároveň kanály obsahového marketingu, jeho funkcí je vzdělávat prostřednictvím expertního obsahu návštěvníky, z nichž se při optimalizovaném zacílení stávají spokojení zákazníci. Firemní blog je také jedním z článků automatizace marketingu. Praktická část se věnuje …moreAbstract:
The Bachelor's thesis discusses the importance of blogs as a tool of self-promotion companies in the B2B sector. Corporate blog belongs among major tools and content marketing channels nowadays, its function is to educate visitors through expert content that may create satisfied customers via optimized targeting. Corporate blog is also one of the links in marketing automation. The practical part deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vrtěl, Ondřej. Blog jako nástroj self-promotion v sektoru B2B. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise
Andrea Melissa Mejía Rodezno -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Inbound marketing spoločnosti Garmin na slovenskom trhu
Petra Sladká -
Inbound marketing v provozní fázi webu
Vojtěch Váňa