Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe džúsov – Bc. Ján Nemergut
Bc. Ján Nemergut
Diplomová práce
Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe džúsov
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu džusů
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá vlivem obalu a etikety na rozhodování generace Y při nákupu ovocných džusů. Cílem této práce je identifikovat působení vzhledu obalu džusů a navrhnout doporučení pro producenty těchto nápojů. Pro naplnění tohoto cíle je využit kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření (n = 384), a také kvalitativní výzkum (n = 38) kombinující technologii eye-trackingu s hloubkovým …víceAbstract:
The present diploma thesis deals with impact of packaging and labelling on purchase decision of juices by generation Y. The aim of the thesis is to identify the influence of juice packaging and propose recommendations for producers of these beverages. Quantitative research in the form of a questionnaire survey (n = 384) is used to achieve this goal, as well as qualitative research (n = 38), combining …víceAbstract:
Diplomová práca sa zapodieva vplyvom obalu a etikety na rozhodovanie generácie Y pri nákupe ovocných džúsov. Cieľom tejto práce je identifikovať pôsobenie vzhľadu obalu džúsov a navrhnúť odporúčania pre producentov týchto nápojov. Pre naplnenie tohto cieľa je využitý kvantitatívny výskum vo forme dotazníkového šetrenia (n = 384), a tiež kvalitatívny výskum (n = 38) kombinujúci technológiu eye-trackingu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Packaging Design in Consumer Decision-Making
Suriya Nanthakumar -
Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe zemiakových lupienkov
Magdaléna Lendvorská -
Vliv obalu a etikety na spotřebitelské chování na trhu piva a sladových výrobků
Matěj Rašovský -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
David Joura -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
Silvie Satrapová -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu ovocných sirupů
Patrik Kučera -
Vliv obalu a etikety na rozhodování generace Z při nákupu vína
Jana Böhmová -
Role obalu a etikety vína v nákupním chování spotřebitele
Eliška Glóziková