Analýza veřejné podpory podnikání v ČR – Ing. Petr Viktora
Ing. Petr Viktora
Bakalářská práce
Analýza veřejné podpory podnikání v ČR
Analysis of Public Support of Enterprise in the Czech Republic
Anotace:
V mé bakalářské práci se zabývám tématem veřejné podpory podnikání v ČR. V první části popisuji systém, druhy a oblasti podpory podnikání a také legislativní pohled na veřejnou podporu. V druhé části této práce analyzuji podporu malých a středních podniků. Též se zabývám podporou ve vztahu k trhu práce a organizacemi zabývající se veřejnou podporou podnikání v ČR. Bakalářskou prací chci poukázat na …víceAbstract:
In my thesis I deal with the issues of public support of enterprise in the Czech Republic. In the first part I discribe to system, kinds and area of public support and legislative view of public support. In the second part of this tesis I analyze the support of small and middle sized enterprises. I also consider support in relation to job market and organizations considerating public support of enterprise …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/an1xs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: Ing. Alena Kvapilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria