Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti. – Ing. Martin Lenfeld
Ing. Martin Lenfeld
Bakalářská práce
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
Application of ascertained NRE (Needs, Requirements, Expectations) within the context of critical factors resulting from analyses of environment. SWOT analyses as an instrument for identification contemporary position and predicate of future position of corporation.
Anotace:
Významným faktorem, ovlivňující úspěšnost podniků na trhu, je umění získání, vyhodnocení a aplikace zjištěných potřeb, požadavků a očekávání zákazníků. Získané poznatky z trhu a informace o vnitřním a vnějším prostředí společnosti je třeba velmi dobře vyhodnotit a následně využít pro získání konkurenční výhody na trhu. V dnešním globalizovaném světě, který stále rozšiřuje své hranice, kdy jsme zahlceni …víceAbstract:
Significant factor which is influencing fruitfulness of companies on the market is ability of obtaining, evaluation and application ascertained customers’ needs, requirements and expectations. Gained findings from marketplace and information about inner and outer environment of companies it is necessary to well evaluate and subsequently make use for obtaining a competitive advantage on the market. …víceKlíčová slova
Dodavatel hrozby očekávání potřeby požadavky příležitosti řízení vztahů se zákazníky (ŘVZ) silné stránky slabé stránky služba SWOT analýza výrobek zákazník zboží. Supplier threats expectations needs requirements opportunities customer relationship management (CRM) strengths weaknesses service SWOT analyses product customer goods.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kgf5m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LENFELD, Martin. \textit{Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/e840da/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane