Public relations hokejového týmu Sparta Praha – David Vořechovský
David Vořechovský
Bachelor's thesis
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá public relations s cílem analyzovat public relations hokejového týmu Sparta Praha se zaměřením na fanoušky. V teoretické části jsou definovaná public relations, dále je popsána historie, východiska public relations jako veřejné mínění, image a corporate identity, následně interní a externí public relations, public relations jako součást marketingového mixu, používané nástroje …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with public relations with the aim of analyzing the public relations of the Sparta Prague hockey team with a focus on the fans. The theoretical part defines public relations, then describes the history, background of public relations as public opinion, image and corporate identity, then internal and external public relations, public relations as part of the marketing mix, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 8. 2023
Identifier:
http://theses.cz/id/e87wul/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2023
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOŘECHOVSKÝ, David. \textit{Public relations hokejového týmu Sparta Praha}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Available from: https://theses.cz/id/e87wul/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková