Martin Valenta

Diplomová práce

Trendy podnikových informačních systémů v oblasti CRM

Trends in the CRM business information systems
Anotace:
Tato práce analyzuje trendy spojené s řízením vztahů se zákazníky (CRM) s důrazem na CRM software. Hlavní trendy CRM byly za pomoci řady analytických zpráv a odborných serverů identifikovány a později analyzovány z věcného i časového hlediska. Hlavním cílem práce bylo zhodnotit možné přínosy identifikovaných trendů CRM pro podniky ve vybraném tržním odvětví. Pro tento účel byl vybrán tržní segment …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to analyse the trends related to the Customer Relationship Management (CRM) with emphasis on the CRM software. Essential trends were identified through professional analytical reports and dedicated servers. CRM trends were analysed from the time and factual perspective. The core purpose of this thesis was to evaluate possible business value of identified trends for businesses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2011
  • Vedoucí: Josef Basl
  • Oponent: Ota Novotný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23314

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie