Trendy podnikových informačních systémů v oblasti CRM – Martin Valenta
Martin Valenta
Master's thesis
Trendy podnikových informačních systémů v oblasti CRM
Trends in the CRM business information systems
Abstract:
Tato práce analyzuje trendy spojené s řízením vztahů se zákazníky (CRM) s důrazem na CRM software. Hlavní trendy CRM byly za pomoci řady analytických zpráv a odborných serverů identifikovány a později analyzovány z věcného i časového hlediska. Hlavním cílem práce bylo zhodnotit možné přínosy identifikovaných trendů CRM pro podniky ve vybraném tržním odvětví. Pro tento účel byl vybrán tržní segment …moreAbstract:
The purpose of this thesis is to analyse the trends related to the Customer Relationship Management (CRM) with emphasis on the CRM software. Essential trends were identified through professional analytical reports and dedicated servers. CRM trends were analysed from the time and factual perspective. The core purpose of this thesis was to evaluate possible business value of identified trends for businesses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23314
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2011
- Supervisor: Josef Basl
- Reader: Ota Novotný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23314
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková