Marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studium v prezenční formě – Tomáš Pirkl
Tomáš Pirkl
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studium v prezenční formě
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Dopravní fakulty Jana Pernera. Zabývá se teoretickým vymezením nástrojů marketingové komunikace a analýzou současné marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studijní programy v prezenční formě studia. Práce se zabývá možným zlepšením současné marketingové komunikace.Abstract:
The bachelor thesis focuses on marketing communication of Faculty of Transport Engineering. It deals with theoretical definition of marketing communication tools and analysis of current marketing communication of Faculty of Transport Engineering in relation to applicants for bachelor´s education in full-time study. Thesis deals with possible improvement of current marketing communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIRKL, Tomáš. \textit{Marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studium v prezenční formě}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/e8vw78/.
Jak správně citovat práci
Pirkl, Tomáš. Marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studium v prezenční formě . Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová