Tomáš Pirkl

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studium v prezenční formě

Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Dopravní fakulty Jana Pernera. Zabývá se teoretickým vymezením nástrojů marketingové komunikace a analýzou současné marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studijní programy v prezenční formě studia. Práce se zabývá možným zlepšením současné marketingové komunikace.
Abstract:
The bachelor thesis focuses on marketing communication of Faculty of Transport Engineering. It deals with theoretical definition of marketing communication tools and analysis of current marketing communication of Faculty of Transport Engineering in relation to applicants for bachelor´s education in full-time study. Thesis deals with possible improvement of current marketing communication.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pirkl, Tomáš. Marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studium v prezenční formě . Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera