Bc. Jan Šlemar

Bachelor's thesis

Reklama a podpora prodeje jako nástroj komunikačního mixu firmy APPLE

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá dopadem reklamy na rozhodování zákazníka, podporou prodeje a vlivem těchto aspektů. Práce je členěna celkem do 7 kapitol, které jsou dále rozpracovány na jednotlivé podkapitoly. V analytické části jsem rozepsal literární rešerši, která je zaměřena na vymezení jednotlivých pojmů vyskytujících se v oblasti reklamy a pojmů, které úzce souvisejí s reklamním prostředím. V …more
Abstract:
This bachelor work is targeted on Sales promotion and commercials and its influence on customer’s behavior. Work is dividend into five chapters, which are furtherly divided into the subchapters. In analytic part I broke down literature search, which is targeted on particular terms from Commercials and Sales support and term which are closely connected with commercial zone. In the next part there are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Lenka Hrubá
  • Reader: Ing. Gabriela Mádlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management