Reklama a podpora prodeje jako nástroj komunikačního mixu firmy APPLE – Bc. Jan Šlemar
Bc. Jan Šlemar
Bachelor's thesis
Reklama a podpora prodeje jako nástroj komunikačního mixu firmy APPLE
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá dopadem reklamy na rozhodování zákazníka, podporou prodeje a vlivem těchto aspektů. Práce je členěna celkem do 7 kapitol, které jsou dále rozpracovány na jednotlivé podkapitoly. V analytické části jsem rozepsal literární rešerši, která je zaměřena na vymezení jednotlivých pojmů vyskytujících se v oblasti reklamy a pojmů, které úzce souvisejí s reklamním prostředím. V …moreAbstract:
This bachelor work is targeted on Sales promotion and commercials and its influence on customer’s behavior. Work is dividend into five chapters, which are furtherly divided into the subchapters. In analytic part I broke down literature search, which is targeted on particular terms from Commercials and Sales support and term which are closely connected with commercial zone. In the next part there are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/hld49/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Lenka Hrubá
- Reader: Ing. Gabriela Mádlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠLEMAR, Jan. \textit{Reklama a podpora prodeje jako nástroj komunikačního mixu firmy APPLE}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/e8vyfd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
Mariia Ruskykh -
Projekt zvyšování kvalifikace zaměstnanců na poddporu komunikace se zákazníkem v GOLDEN APPLE CINEMA, a.s.
Jana SEMERÁDOVÁ -
Marketing v oblasti internetu
Martina Mikulčíková