Návrh jednotného vizuálního stylu pro fiktivní firmu – Filip Vít
Filip Vít
Bakalářská práce
Návrh jednotného vizuálního stylu pro fiktivní firmu
Design of a unified visual style for a fictive company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou jednotného vizuálního stylu pro fiktivní pánské holičství. Při tvorbě práce pro fiktivní firmu bude vytvořeno logo, grafický manuál jednotného vizuálního stylu, grafický návrh a vytvoření webové stránky.Abstract:
The thesis deals with the creation of a unified visual style for a fictional men's barbershop. In the course of the work for the fictitious company created a logo, logomanual, graphic design and the creation of a website.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Sedlák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vít, Filip. Návrh jednotného vizuálního stylu pro fiktivní firmu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi
Práce na příbuzné téma
-
Jednotný vizuální styl Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Vizuální styl rodinného vinařství
Kateřina Švrčková -
Jednotný vizuální styl - Sportovní sdružení Žďárská liga mistrů
Lucie Vráblová -
Jednotný vizuální styl
Martina Mezerová -
Jednotný vizuální styl - Kavárna Kočičí
Nicole Břeňová -
Jednotný vizuální styl na příkladu města Bystřice
Denisa Říhová -
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Alexandra Kakushina -
Obalový design a jednotný vizuální styl značky Cider Bohemia
Dominika Hynková