Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y – Bc. Ngoc Nguyen Viet
Bc. Ngoc Nguyen Viet
Diplomová práce
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Modern internet marketing tools in the practice of companies X and Y
Anotace:
Ve světě internetové revoluce se marketingová komunikace jeví jako druh osobního dialogu mezi společnostmi a jejich zákazníky. Nové technologie společnosti podněcují k tomu, aby přecházely od hromadné neosobní komunikace ke komunikaci cílené a obousměrné. Diplomová práce se zabývá analýzou moderních nástrojů internetového marketingu, které by firmy měly používat ke svému zviditelnění v internetovém …víceAbstract:
In the world of internet marketing communication revolution appears as a kind of personal dialogue between companies and their customers. New technologies are encouraged to make transitioned from impersonal mass communication to communicate targeted and reversible. This thesis focuses on the analysis of modern internet marketing tools that companies should use to its visibility in the online environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p5835/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Nesejt
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták