Analýza marketingové komunikace varhanních koncertů v kostele sv. Františka v Praze – Anna Šitavancová
Anna Šitavancová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace varhanních koncertů v kostele sv. Františka v Praze
Analysis of marketing communication of organ concerts in St. Francis church in Prague
Abstract:
Bakalářská práce se soustředí na problematiku marketingové komunikace varhanních koncertů, které pořádá společnost JCH ART AGENCY PRAGUE, s. r. o., s cílem navrhnout opatření k jejímu zefektivnění. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V první části jsou teoreticky vymezeny pojmy marketing a marketingová komunikace s důrazem na specifika v oblasti kultury, konkrétně v performativním …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of marketing communication of organ concerts which are organised by the company JCH ART AGENCY PRAGUE, s. r. o with the aim of proposing arrangements to make it more efficient. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the fist part terms such as marketing and marketing communication are defined with the emphasis on culture, specifically …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50851
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: Daniela Kolouchová
- Reader: Jitka Černá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50851
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová