Zavedení systému CRM ve firmě na trhu armatur – Nikol Bukovská
Nikol Bukovská
Bakalářská práce
Zavedení systému CRM ve firmě na trhu armatur
Implementation of CRM System in the Company on the Armature Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zavedením systému CRM v konkrétní firmě na trhu armatur. První část této práce je zaměřena na teoretická východiska, která obsahuje teorii CRM systému, prostředí B2B trhu, řízení vztahů se zákazníky a také analýzu zákazníků. Analytická část obsahuje charakteristiku firmy. V praktické části je zpracován dotazník, který byl zaslán deseti vybraným zaměstnancům firmy na různých …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the implementation of a CRM system in a specific company on the valve market. The first part of the thesis is focusing on a theoretical framework, which includes the theory of CRM system, B2B market environment, customer relationship management and also customer analysis. The analytical part contains characteristics of the company. In the practical section there is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143502
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Vladimíra Václavíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane