Analýza tuzemského trhu radiálních a diagonálních pneumatik od 25" pro kolovou těžební techniku (skupina EM/OTR) – Jakub Louda
Jakub Louda
Bachelor's thesis
Analýza tuzemského trhu radiálních a diagonálních pneumatik od 25" pro kolovou těžební techniku (skupina EM/OTR)
Analysis of the Domestic Market of Radial and Diagonal Tires from 25" for Wheel Mining Machines (Group EM/OTR)
Anotácia:
Hlavním úkolem bakalářské práce je zpracovat analýzu tuzemského trhu radiálních a diagonálních EM pneumatik pro kolové nakladače a dumpery s koly od 25". Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje klíčové prvky marketingu a marketingového výzkumu. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti MITAS a. s., pro kterou je tato práce zpracovávána, analýzou současného …viacAbstract:
The main objective of the bachelor thesis is to make an analysis of the domestic market with radial and bias EM tyres for wheels loaders and dumpers with tyres from 25". There are two parts of the thesis, the theoretical part and the practical part. The theoretical part describes key elements of marketing and marketing research. The practical part is concerned with the characteristics of MITAS a. s …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zverejniť od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOUDA, Jakub. \textit{Analýza tuzemského trhu radiálních a diagonálních pneumatik od 25'' pro kolovou těžební techniku (skupina EM/OTR)}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ead3jx/.
Jak správně citovat práci
Louda, Jakub. Analýza tuzemského trhu radiálních a diagonálních pneumatik od 25" pro kolovou těžební techniku (skupina EM/OTR). Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová -
Segmentace trhu a chování cílového zákazníka
Tereza Bartůňková -
Návrh segmentace trhu střední obchodně výrobní firmy.
Adéla Šturcová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Pavlína Horáková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Alima Sultanbayeva