Teorie a praxe předškolního vzdělávání v Norsku – Lucie HALTOFOVÁ
Lucie HALTOFOVÁ
Bakalářská práce
Teorie a praxe předškolního vzdělávání v Norsku
.Theory and practise of early childhood education in Norway
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na popis a charakteristiku instituce předškolního vzdělávání v Norsku. Cílem této práce je seznámit čtenáře se specifiky norského předškolního vzdělávání a podat informace o praxi v norské mateřské škole. V teoretické části jsou obsaženy obecné informace o Norském vzdělávacím systému a začlenění mateřských škol v tomto systému. Později se také zmiňuji o historii předškolního …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on describtion and characteristics of institution of early childhood education and care in Norwegian kingdom ( later in text used only Norway). The aim of this work is to familiarize the readers about specifice of norwegian early childhood education and to five information about practise in norwegian kindergarten. In the theoretical part are covered general information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HALTOFOVÁ, Lucie. Teorie a praxe předškolního vzdělávání v Norsku. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání v ČR: porovnání vzdělávacích přístupů v MŠ Radost a v Církevní MŠ v Přerově
Kateřina SMOLKOVÁ -
Pohled ředitelů mateřských škol na uplatnění canisterapie v předškolním vzdělávání v České republice
Renáta Greplová -
Sexuální výchova v předškolním vzdělávání v Evropě
Zdislava Müllnerová -
Polytechnické vzdělávání v předškolním věku v souladu s rytmem roku v přírodě
Kateřina BAŘINOVÁ -
Realizace pohybových aktivit v MŠ v Ústeckém kraji v souvislosti s aktuální pandemickou situací
Marie HLADÍKOVÁ -
Soukromé mateřské školy v systému předškolního vzdělávání v ČR
Aneta Hřavová -
Vliv aspektů Montessori pedagogiky v předškolním vzdělávání se zaměřením na vybrané MŠ v oblasti Zlínského kraje
Magdaléna Němcová -
Inkluze v oblasti předškolního vzdělávání v ČR v roce 2015
Anna Zběhlíková