Analýza marketingové komunikace s konečným zákazníkem – Bc. Petr Staněk
Bc. Petr Staněk
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace s konečným zákazníkem
Analysis of marketing communication with final customer
Anotace:
Společnost TON a.s., zabývající se výrobou kancelářského a domácího nábytku,jsem si vybral pro svou analýzu z důvodu blízkého vztahu k firmě a s tím spojenou dostupnost patřičného množství dat k praktické analýze. Teoretická část bakalářské práce uvede čtenáře do problematiky marketingu a marketingových komunikací všeobecně. V praktické části je na úvod provedena charakteristika současného komunikačního …víceAbstract:
The company TON a.s., dealing in offi ce and home furniture production, was chosen for my analysis due to my close relation to the company and coherent access to a particular data quantity necessary for practical analysis. The theoretic part of my bachelor‘s work tends readers to an issue of marketing and marketing communications in general. The analytic part is the following estimation of an effi …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lti2m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová