Bc. Petr Staněk

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace s konečným zákazníkem

Analysis of marketing communication with final customer
Anotace:
Společnost TON a.s., zabývající se výrobou kancelářského a domácího nábytku,jsem si vybral pro svou analýzu z důvodu blízkého vztahu k firmě a s tím spojenou dostupnost patřičného množství dat k praktické analýze. Teoretická část bakalářské práce uvede čtenáře do problematiky marketingu a marketingových komunikací všeobecně. V praktické části je na úvod provedena charakteristika současného komunikačního …více
Abstract:
The company TON a.s., dealing in offi ce and home furniture production, was chosen for my analysis due to my close relation to the company and coherent access to a particular data quantity necessary for practical analysis. The theoretic part of my bachelor‘s work tends readers to an issue of marketing and marketing communications in general. The analytic part is the following estimation of an effi …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance