Dominika Čelišová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybrané firmy ve stavebnictví

Marketing strategy of chosen company in construction sector
Abstract:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které jsou v praktické části aplikovány a popsány dle využití v reálné firmě, jako například marketingový mix, profil zákazníka, cílový trh a marketingové aktivity. Praktická část obsahuje představení společnosti Realsan, zhodnocení dosavadních marketingových aktivit, doporučení a návrhy …more
Abstract:
Bachelor thesis consists of two parts - theoretical and practical. Theoretical part explains termonology, which is applied and described in practical part according to utilization in a real company, such as marketing mix, customer's profile, target market and marketing activities. Practical part contents recommendations and suggestions for a real marketing campaign for mercantile company trading constructing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Tereza Rauch

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54496

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management