Návrh marketingové komunikace malého vinařství – Ing. Alexandra Hatalovská
Ing. Alexandra Hatalovská
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace malého vinařství
Proposal of small winery marketing communication
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of marketing communication of a small winery. The theoretical part is a literary research of marketing and marketing terms. It introduces problems of wine marketing, historical excursion and description of wine regions. The analytical part nfocuses on market analysis, competition analysis, consumers analysis and SWOT analysis. The third part is a proposal. The …moreAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou marketingovej komunikácie malého vinárstva. Teoretická časť práce je literárna rešerš marketingu a marketingových pojmov. Približuje problematiku vinárskeho marketingu, historicky exkurz a deskripciu vinársky oblastí. Analytická časť sa sústreďuje na analýzu trhu, analýzu konkurencie, analýzu trhu a SWOT analýzu. Tretia časť je návrhová. Cieľom práce bolo vytvorenie …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 11. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/c6e1c/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Reader: Ing. Jiří Zelený
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová situačná analýza vybranej banky
Peter Bogyi