Bc. Hana Cedivodová

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníkem ve zvoleném podniku

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníkem v určitém podniku. Teoretická část je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky a druhá část na zákazníka jako takového. Tato část je zaměřena na historii, technologii řízení, typy zákazníků, fáze vztahu se zákazníkem a na nástroje, které podnik využívá ke své konkurenční výhodě. V praktické části …více
Abstract:
My Bachelor thesis deals with customer relationship management in a specific company. The theoretical part is divided into two parts. The first part is focused on customer relationship management and the second one on the concept of customer as such. This part is focused on history, technology management, types of customers, phases of relationship with the customer and the instruments that business …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Josef Medek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích