Řízení vztahů se zákazníkem ve zvoleném podniku – Bc. Hana Cedivodová
Bc. Hana Cedivodová
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníkem ve zvoleném podniku
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníkem v určitém podniku. Teoretická část je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky a druhá část na zákazníka jako takového. Tato část je zaměřena na historii, technologii řízení, typy zákazníků, fáze vztahu se zákazníkem a na nástroje, které podnik využívá ke své konkurenční výhodě. V praktické části …víceAbstract:
My Bachelor thesis deals with customer relationship management in a specific company. The theoretical part is divided into two parts. The first part is focused on customer relationship management and the second one on the concept of customer as such. This part is focused on history, technology management, types of customers, phases of relationship with the customer and the instruments that business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/b01ls/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Josef Medek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane