Bc. Švarc Švarc

Diplomová práce

Marketingová komunikace projektu Medialy

Marketing communication of the project Medialy
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou komunikaci pro začínající marketingový projekt s názvem Medialy s cílem zvýšení známosti této značky na trhu. Pro práci jsou využita dostupná sekundární data a data primární, vycházející z realizovaného marketingového výzkumu metodou rozhovorů. V první kapitole je, za pomocí dostupné odborné literatury a zdrojů, vymezen pojem marketingová komunikace …více
Abstract:
The aim of the thesis is to propose marketing communication for a start-up marketing project called Medialy with the aim of increasing the brand's reputation on the market. The work uses available secondary and primary data, based on the realized marketing research by the interview method. In the first chapter, the concept of marketing communication is defined using available professional literature …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/dzbvt/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management