Marketingová komunikace projektu Medialy – Bc. Švarc Švarc
Bc. Švarc Švarc
Diplomová práce
Marketingová komunikace projektu Medialy
Marketing communication of the project Medialy
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou komunikaci pro začínající marketingový projekt s názvem Medialy s cílem zvýšení známosti této značky na trhu. Pro práci jsou využita dostupná sekundární data a data primární, vycházející z realizovaného marketingového výzkumu metodou rozhovorů. V první kapitole je, za pomocí dostupné odborné literatury a zdrojů, vymezen pojem marketingová komunikace …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose marketing communication for a start-up marketing project called Medialy with the aim of increasing the brand's reputation on the market. The work uses available secondary and primary data, based on the realized marketing research by the interview method. In the first chapter, the concept of marketing communication is defined using available professional literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/dzbvt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova