Bc. Švarc Švarc

Master's thesis

Marketingová komunikace projektu Medialy

Marketing communication of the project Medialy
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou komunikaci pro začínající marketingový projekt s názvem Medialy s cílem zvýšení známosti této značky na trhu. Pro práci jsou využita dostupná sekundární data a data primární, vycházející z realizovaného marketingového výzkumu metodou rozhovorů. V první kapitole je, za pomocí dostupné odborné literatury a zdrojů, vymezen pojem marketingová komunikace …more
Abstract:
The aim of the thesis is to propose marketing communication for a start-up marketing project called Medialy with the aim of increasing the brand's reputation on the market. The work uses available secondary and primary data, based on the realized marketing research by the interview method. In the first chapter, the concept of marketing communication is defined using available professional literature …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management