Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu – Ing. Jana Stavělová
Ing. Jana Stavělová
Master's thesis
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Behavior and preferences of customers in selected markets
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na průzkum trhu s elektronikou a na zjištění, toho co ovlivňuje zákazníky při výběru konkrétního výrobku a prodejny, kde zvolený výrobek zakoupí. Cílem práce je popis chování a preferencí zákazníků na tomto trhu. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, co zákazníky ovlivňuje při nákupním chování a jejich socioekonomické charakteristiky. Výsledkem práce je zjištění, co …moreAbstract:
The thesis is focused on exploration in the electronics market, and the fact that what affects customers in the selection of a particular product and store where the selected product purchases. The aim is to describe the behavior and preferences of customers in this market. Using survey found that customers affects the buying behavior and socio-economic characteristics. The main finding is that respondents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/mmz08/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
- Reader: Ing. Jaroslav Knápek, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu potravin (případ okázalých potravin a potravin běžné spotřeby)
Pavel Kamarýt