Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu – Ing. Jana Stavělová
Ing. Jana Stavělová
Master's thesis
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Behavior and preferences of customers in selected markets
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na průzkum trhu s elektronikou a na zjištění, toho co ovlivňuje zákazníky při výběru konkrétního výrobku a prodejny, kde zvolený výrobek zakoupí. Cílem práce je popis chování a preferencí zákazníků na tomto trhu. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, co zákazníky ovlivňuje při nákupním chování a jejich socioekonomické charakteristiky. Výsledkem práce je zjištění, co …viacAbstract:
The thesis is focused on exploration in the electronics market, and the fact that what affects customers in the selection of a particular product and store where the selected product purchases. The aim is to describe the behavior and preferences of customers in this market. Using survey found that customers affects the buying behavior and socio-economic characteristics. The main finding is that respondents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/mmz08/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedúci: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Ing. Jaroslav Knápek, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu potravin (případ okázalých potravin a potravin běžné spotřeby)
Pavel Kamarýt