Projekt inovace marketingové komunikace ve vybrané společnosti s cílem zvýšení povědomí o značce – Bc. Daniel Sliško
Bc. Daniel Sliško
Diplomová práce
Projekt inovace marketingové komunikace ve vybrané společnosti s cílem zvýšení povědomí o značce
The Project of Innovation of Marketing Communication in the Selected Company to Increase Brand Awareness
Anotace:
Diplomová práca je zameraná na inovačný projekt zlepšenia marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti. Cieľom tejto diplomovej práce bolo na základe analýzy súčasného stavu marketingovej komunikácie navrhnúť nové kanály, prostredníctvom ktorých by sa produkt vybranej spoločnosti dostal do povedomia a prilákal nových zákazníkov a zároveň informoval súčasných o novinkách a prebiehajúcich akciách. …víceAbstract:
Diploma Thesis is focused on innovation project of marketing communication improvement of the Seleceted company. The goal of diploma thesis was on the base of current analysis of marketing communication in the company to suggest new channels through which the product of the company will come to awareness and attract the new customers and also inform the current customers about the news and ongoing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLIŠKO, Daniel. \textit{Projekt inovace marketingové komunikace ve vybrané společnosti s cílem zvýšení povědomí o značce}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/edj0bt/.
Jak správně citovat práci
Sliško, Daniel. Projekt inovace marketingové komunikace ve vybrané společnosti s cílem zvýšení povědomí o značce. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Sociálne média ako nástroj marketingovej komunikácie pre vybraný podnik
Katarína Šavlová -
Mýtus rodiny ako nástroj marketingovej komunikácie Českej spořitelny
Ivana Parízková -
Aplikácia nástrojov marketingovej komunikácie vo vybranej komerčnej poisťovni
Simona Tomečková -
Súčasná prax marketingovej komunikácie spoločnosti Inditex
Silvia Kušniráková -
Návrh marketingovej komunikácie pre oprávarenskú firmu
Jozef Hudy -
Nástroje marketingovej komunikácie a ich využitie vo vybranom podniku
Stanislav Dutko -
Vybrané nástroje marketingovej komunikácie a možnosti ich začlenenia //do činnosti základných umeleckých škôl
Ivana Rovňáková -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová